League of Legends 11.23 Yama Notları AÇIKLANDI!
- Konsey Arşivleri: Arcane'e doyamadınız mı? Öyleyse merak etmeyin çünkü dahası var! LoL İstemcisi'ndeki Konsey Arşivleri'ni gezerek Jayce ve Vi'ın geçmişlerine dalın ve şampiyonlar hakkında daha fazla bilgi edinin.
- Ulti Büyü Kitabı: Nihayet döndü! Bu yazın popüler dönüşümlü oyun modu, birçoğu Arcane karakterlerine ait yepyeni Ulternatif Sihirdar Büyüleriyle geri döndü! Ayrıntılı bilgi için Ulti Büyü Kitabı bölümüne göz atın.
- League of Legends Avatar Mühendisi: Belki de Arcane'i bilmek yetmiyordur ve Arcane dünyasının içinde yaşamak istiyorsunuzdur. O zaman şanslısınız: League of Legends Avatar Mühendisi çıktı! İstemciye veya internet sitesine giderek avatarınızı oluşturun, kişiselleştirin, kaydedin ve paylaşın.
- Sihirdar Vadisi Dekorasyonları: Arcane, Sihirdar Vadisi ve Sonsuz Uçurum'u ele geçirdi! Minyonlar ve kuleler, RiotX Arcane için süslendi. Peki ya yeni Arcane temalı yükleme ekranlarını, replikleri ve oyun içi müzikleri fark ettiniz mi? Bu dekorasyonlar 9 Aralık 2021 tarihine kadar oyunda.
- Caitlyn Görsel ve Sürdürülebilirlik Güncellemesi: Bu yamada Caitlyn'e büyük bir görsel güncelleme getirmenin yanı sıra, Jayce ve Jinx'te de ufak iyileştirmeler yapıyoruz. Gelişim dediğin böyle olur. Ayrıntılar yazımızın sonraki bölümlerinde.
BARON VE KADİM EJDERHA 500 AltınEJDERLER VE VADİ'NİN ALAMETİ 500 AltınDIŞ KULE 250 AltınİÇ KULE 400 AltınÜS KULESİ 400 Altın
" Kaybeden takım daha da geriye düştükçe bu taban miktarlar fazladan %60'a kadar artabilir. Her bir hedefin ödülü Tab tuşuyla açılan menüde kaybeden takımın harita hedefi simgelerinin altında görülebilir. "
![]() |
Mavi takım geride; bir hedefi ele geçirdikten sonra kazanacağı ilave altın, her bir hedefin simgesinin altında gösteriliyor. |
"Harita hedefi ödülleri bir takım, belirlenen eşiğin gerisine düştükten 15 saniye sonra etkinleşir ve eşiği aştıktan 15 saniye sonra devre dışı kalır. Bu devre dışı kalma süresi, kaybeden takım hedef ödülüyle çatışmadaysa uzar. "
ORMAN DEĞİŞİKLİKLERİ
Sihirdar Vadisi'ne yepyeni güçlendirmelere, ruhlara ve yüzey şekli etkilerine dahip iki yeni ejder getiriyoruz. Kimya Vadisi ve Hextech Vadisi çıkma ihtimalleri, yalnızca 11.23 Yaması boyunca geçici olarak iki katına çıkarılacak. Böylece Sezon Öncesi Dönem'de yeni harita değişikliklerini ve ejder ruhlarını daha sık deneyebileceksiniz.
- KİMYA EJDERİ GÜÇLENDİRMESİ Canları 1-18. seviyelerde sizinkinden 340-1020 fazla olan rakiplere karşı yük başına en fazla %5 İlave Hasar kazandırır.
- KİMYA EJDERİ RUHU Bir takım Kimya Ejderi Ruhu'nu ele geçirdiğinde, takım üyeleri bir sonraki katledilmelerinin ardından kısa süreliğine hayatta kalır. Şampiyonlar taban canlarının %80'ine + ilave canlarının %50'sine eşdeğer miktarda canla dirilir ve azalarak kaybolacak şekilde %75/30 Hareket Hızı (yakın dövüşçü/menzilli) kazanır. Dirilen şampiyonların aldığı hasar %40, verdiği hasar %33 azalır. Ayrıca başlangıçtaki canlarının her 0,25 saniye artan yüzdelik bir bölümüne eşdeğer miktarda hasar alırlar.
- KİMYA VADİSİ Ormandaki dört noktada içindeki şampiyonlara kamuflaj etkisi kazandıran gaz bölgeleri ortaya çıkar. Bölgenin içindeki şampiyonlar, mevcut canları kendilerinden daha yüksek olan rakiplere en fazla %10 daha fazla hasar verir. Rakibin canı, saldırganın seviyesine bağlı olarak ondan 34-1020 daha azsa azami hasara ulaşılır.
- KAMUFLAJ Kamuflaja bürünen rakipler normal görüş totemlerince açığa çıkarılamaz; ancak kontrol totemleri, keşif çiçekleri ve görünmez rakipleri açığa çıkaran diğer etkiler tarafından açığa çıkarılabilir. Ayrıca rakipler yakınınızda duruyorsa da açığa çıkar.
- HEXTECH EJDERİ GÜÇLENDİRMESİ Yük başına 5 Yetenek Hızı ve %5 Saldırı Hızı sağlar.
- HEXTECH EJDERİ RUHU Bir takım, Hextech Ejderi Ruhu'nu ele geçirdiğinde şampiyonların bir sonraki normal saldırısı veya yeteneği 1-18. seviyelerde 25-75 Gerçek Hasar veren, fazladan 3 hedefe seken ve rakipleri 2 saniyeliğine %45/35 (yakın dövüşçü/menzilli) (1000 İlave Can başına +%5, 100 YG başına +%1, 100 İlave SG başına +%3) yavaşlatan bir zincirleme yıldırım kazanır (8 saniye bekleme süresi).
- HEXTECH VADİSİ Haritada hex-geçit çiftleri ortaya çıkar ve şampiyonlar bu geçitleri kullanarak haritada hızlıca seyahat edebilir. Hex-geçitler hareketsiz bırakma etkileri veya hasarla engellenebilen kısa bir yoğunlaşmanın ardından etkinleşir. Her bir hex-geçit çiftinin, şampiyon başına 30 saniyelik bireysel bir bekleme süresi vardır.
BEBEK HATASI İlk Yampiri Yengeç artık %35 daha az cana sahip, %80 daha az XP veriyor ve değerinin düştüğü belli olsun diye cüsse olarak da daha küçük. (Not: %80 azalan XP'si, Avcı pasifinin başlangıç ormancı eşyalarına sağladığı ilave XP'yi etkilemeyecek.)
YENİ EŞYALAR
(Çok fazlalar, topluca ekleyip bağlantılıyoruz efenim, evet, üşendik.)
Geçen yıl Sezon Öncesi Dönem'de yaptığımız eşya sistemi güncellemesinden beri anlamlı seçenekleri olmayan büyücüler, tanklar, eli ağırlar ve suikastçılar için bazı yeni eşyalar ekliyoruz.
ulti büyü kitabı
"Ulti Büyü Kitabı bazı değişikliklerle birlikte geri döndü! Hatırlatmaya ihtiyacınız varsa, orijinal kuralları burada bulabilirsiniz."
YENİ ULTERNATİF SİHİRDAR BÜYÜLERİ
Akali
Blitzcrank
Caitlyn
Camille
Dr. Mundo
Evelynn
Jinx
Kindred
Orianna
Seraphine
Urgot
Vex
Vi
Viktor
Xin Zhao
Malphite
- R'nin İlave Yetenek Hızı 35 ⇒ 20
- OTOMATİK ÇARP GÜÇLENDİRMESİ Destansı canavarlara, Yampiri Yengeçlere veya ormanınızdaki güçlendirme canavarlarına karşı savaşırken Otomatik Çarp canavarın canı normal Çarp'ın ona son vuruş yapacağı eşiği düştüğünde otomatik olarak onu infaz edecek.
- Obsidiyen Kılıç - NİTELİKLER VE ETKİLER Dolukılıcı ve Közbıçak'la aynı niteliklere sahip.
- Obsidiyen Kılıç - OTOMATİK YOL (PASİF) Otomatik Çarp'ı 5 defa kullanmak bu eşyayı tüketerek eşyanın tüm etkilerini kalıcı olarak kazandır ve Otomatik Çarp'ın eşiğini ve hasarını 900'e çıkarır.
- ÖZGÜRLÜĞÜN TADINI ÇIKAR, DOSTUM Ivern Otomatik Çarp aldığında onu Pasif - Ormanın Dostu etkisinin fundalık süresini aşmak için kullanamıyor. Fakat geçerli bir orman kampını özgür bırakmak (destansı canavarlar, Yampiri Yengeçler veya ormanındaki güçlendirme canavarları) Otomatik Çarp'ı tetikleyerek onu iyileştiriyor ve normal Çarp'ın sağlayacağı yükü başlangıç orman eşyasına ekliyor.
- AFET'İN YANKILARI Rakip kulelere yönelik saldırılarınız Afet'in Yankıları etkisi uygulayarak her saniye onlara canlarının %0,3'üne eşdeğer miktarda hasar verecek.
- SESLENDİRME Caitlyn'in temel görünümü ve tüm kostümlerindeki seslendirmeleri yenilendi.
- NORMAL SALDIRI Tüfeğini doldururken fırlayan bir mermi kovanı eklendi.
- PASİF - TAM KAFADAN "Pasif hazır" ses efekti, daha çok hextech hissiyatına sahip olacak şekilde güncellendi. Caitlyn'in Tam Kafadan atışı kullanıma hazır olduğunda oynatılan bir ses efekti eklendi.
- Q - PILTOVER SİLAHI Yeni örgüler ve parçacıklar, hextech görünümüne sahip olacak şekilde tasarlandı. İlk vuruşun isabet halindeki ses efektleri artık sonraki isabetlere kıyasla daha sert.
- W - YORDLE KAPANI Kapanlara ve etkinleşme görsel efektlerine bir gösterge eklendi. Kapanların ses efektleri yeni animasyon sürelerine uyumlu hale getirildi.
- E - 90 KALİBRELİK AĞ Yeni menzil göstergesi eklendi. İsabetlerin ses efektleri artık daha sert.
- R - SON KOZ Yeni lazer ve hextech görselleri eklendi. İsabet ses efektleri artık daha sert ve ilave hextech unsurlarına sahip.
- SESLENDİRME Temel Jayce'in replikleri daha net ve kaliteli olacak şekilde yeniden düzenlendi.
- NORMAL SALDIRI Artık menzilli ve yakın dövüşçü hallerinin farklı atışları ve isabet efektleri var. Yeni bir kritik vuruş görsel efekti eklendi.
- PASİF - HEXTECH KAPASİTÖR Görseller sadeleştirildi ve netleştirildi.
- Q (MERKÜR ÇEKİCİ) - GÖKLERE! Görseller modernleştirildi. Etki alanının boyutu netleştirildi.
- Q (MERKÜR TOPU) - ŞOK PATLAMASI Yeni atışlar ve patlamalar eklendi. Atışlar güçlendirildiğinde yeni bir patlama efekti eklendi.
- W (MERKÜR ÇEKİCİ) - ŞİMŞEK SAHASI Görseller modernleştirildi ve etki alanı belirginleştirildi. Efektler hasar seviyesine uygun olacak şekilde sadeleştirildi.
- W (MERKÜR TOPU) - HİPER YÜK Efektler sadeleştirildi.
- E (MERKÜR ÇEKİCİ) - GÜRLEYEN DARBE Görseller modernleştirildi, geri savurma etkisinin yönü belirginleştirildi.
- E (MERKÜR TOPU) - HIZLANDIRMA GEÇİDİ Görseller modernleştirildi.
- DÖNÜŞ Yeni ses efekti eklendi.
- W - Cızzt! Zemin görselleri, atış ve isabet görsel efektleri modernleştirildi.
- E - Patlangaç! Görselleri modernleştirildi.
- R - Manyak Güçlü Ölüm Roketi! Yeni atış ve patlama efekti eklendi. Roket animasyonları hız artışını öne çıkarak şekilde modernleştirildi.
- DÖNÜŞ Yeni ses efekti eklendi.
- Bazı eşya ve rün ipuçlarına nitelik sayaçları eklendi. Böylece oyuncular karşılaşma boyunca ne kadar katkıda bulunduklarını daha rahat takip edebilecek.
- KANASUSAMIŞ Artık Kan Bariyeri'nin engellediği hasarı gösteriyor.
- GARGOYL TAŞZIRHI Artık Anıt'ın engellediği hasarı gösteriyor.
- MUHAFIZIN BOYNUZU (ARAM) Artık pasifin engellediği hasarı gösteriyor.
- DOMINIK EFENDİ'NİN HÜRMETLERİ Artık Dev Katili'nin ilave hasarını gösteriyor.
- BOMBARDIMAN TOPU Artık faydalanılan menzil ilavesini gösteriyor.
- RUH GÖMLEĞİ Artık Sınırsız Zindelik'in ilave iyileştirmesini ve kalkanını gösteriyor.
- FIRTINABİÇEN Artık Felç'in yavaşlattığı şampiyonları gösteriyor.
- ARTÇI ŞOK Artık önlenen hasarı gösteriyor.
- Ulti Büyü Kitabı'nda bir Ulternatif Sihirdar Büyüsü seçtikten sonra "Onayla" düğmesine tıkladığınızda artık bir ses oynatılıyor.
- Fiddlesticks R - Karga Sürüsü için yoğunlaşırken Pasif - Zararsız Korkuluk yeteneğiyle bir korkuluk yerleştirdiğinde ultisinin ses efektleri artık duraksamıyor.
- Zed'in birden fazla kostümü Q - Keskin Shuriken yeteneğinin shuriken'lerinin hepsinin isabet ses efektleri artık hepsi aynı hedefe isabet etse bile oynatılacak şekilde düzeltildi.
- Graves'in normal saldırısıyla minyonların engellediği bir şampiyonu hedef alsa bile, Ayağı Çabuk'un iyileştirmesinden eksiksiz faydalanmasına yol açan hata giderildi.
- Dominik Efendi'nin Hürmetleri'nin Dev Katili pasifi artık yapılara, canavarlara ve minyonlara karşı çalışmıyor.
- Vi'ın Q - Duvar Delen yeteneğinin tuş basıldıktan biraz sonra kullanılmasına yol açan hata giderildi.
- Tryndamere'in R - Ölümsüz Hiddet sırasında Kindred'ın R - Kuzunun Şefkati yeteneğiyle iyileştirildikten sonra infaz edilebilmesine yol açan hata giderildi.
- Kai'Sa Q - Icathia Yaylımı yeteneğini öğrenmediyse, şampiyonun R - Ölümcül Dürtü yeteneğiyle işaretli rakiplere atılamamasına yol açan hata giderildi.
- Volibear Q - Şimşek Darbesi sırasında R - Fırtınaçağıran yeteneğini kullandıysa bir sonraki saldırısının hedefi sersemletmemesine yol açan hata giderildi.
- Lee Sin normal saldırı sırasında Q - Titreşim Darbesi veya E - Sakatla yeteneğini kullandıysa, Pasif - Artçı Rüzgâr yeteneğinin etkinleşmemesine yol açan hata giderildi.
- Kayn'in mevcut dönüşüm durumu artık oyuncu kendi portresine tıkladığında takım sohbetinde gösteriliyor.
- Yorick'in E - Sisin Matemi yeteneğinin ipucu artık YG oranını gösteriyor.
- Vi'ın Q - Duvar Delen yeteneğinin atılmasının ses efekti düzeltildi.
- Galio'nun taşa dönüştüğü katledilme animasyonu düzeltildi.
Post a Comment