Header Ads

League of Legends 11.23 Yama Notları AÇIKLANDI!



2022 Sezon Öncesi Dönem'de neler oluyor neler! Peki, neler oluyor? 
Olabildiğince fazla değişikliğe gidiliyor!


"11.23 Yaması'nda Vadi yeni Kimya ve Hextech Ejderleri, 6 yeni eşya, 24 eşya güncellemesi, 3 rün değişikliği ve harita hedefi ödülleriyle bambaşka bir yere dönüşüyor! Ulti Büyü Kitabı da bir sürü yeni Ulternatif Sihirdar Büyüsü ve ormancılara özel bir sürprizi beraberinde getiriyor.

Ayrıca bu hafta Arcane'e Doğru'yu derinden inceliyoruz. Jinx ve Vi'ın hikâyesini yeni etkinlikler, oyun içi tema güncellemeleri, gizli Konsey Arşivleri ve etkileşimli çevrimiçi içeriklerle keşfetmeye devam edin!

Sezon Öncesi Dönem, bizim Vadi'deki Gelişim Günlerimiz diyebiliriz. Tonla deney ve doyasıya keşfedebileceğiniz bir sürü yenilik sizi bekliyor!"



Yamada Öne Çıkanlar

Tatlı Pastane Gwen, Tatlı Pastane Soraka, Tatlı Pastane Annie, Tatlı Pastane Bard, Tatlı Pastane Sivir ve Tatlı Pastane Vladimir 2 Aralık 2021 tarihinde çıkıyor. Ayrıca sınırlı bir süreliğine oyuncular 22 Kasım 2021'den itibaren Arcane Caitlyn'i ve 24 Kasım 2021'den itibaren Arcane Jinx'i kazanabilecek.


arcane'e doğru

 Her efsanenin bir başlangıcı vardır ve umarın Arcane'in başlangıcı hoşunuza gitmiştir. Ama hikâye yalnızca diziyle sınırlı değil! Arcane'den esinlenerek oluşturduğumuz League of Legends içeriklerine aşağıdan ve Arcane'e Doğru sitesinden göz atın. 

  • Konsey Arşivleri: Arcane'e doyamadınız mı? Öyleyse merak etmeyin çünkü dahası var! LoL İstemcisi'ndeki Konsey Arşivleri'ni gezerek Jayce ve Vi'ın geçmişlerine dalın ve şampiyonlar hakkında daha fazla bilgi edinin.
  • Ulti Büyü Kitabı: Nihayet döndü! Bu yazın popüler dönüşümlü oyun modu, birçoğu Arcane karakterlerine ait yepyeni Ulternatif Sihirdar Büyüleriyle geri döndü! Ayrıntılı bilgi için Ulti Büyü Kitabı bölümüne göz atın.
  • League of Legends Avatar Mühendisi: Belki de Arcane'i bilmek yetmiyordur ve Arcane dünyasının içinde yaşamak istiyorsunuzdur. O zaman şanslısınız: League of Legends Avatar Mühendisi çıktı! İstemciye veya internet sitesine giderek avatarınızı oluşturun, kişiselleştirin, kaydedin ve paylaşın.
  • Sihirdar Vadisi Dekorasyonları: Arcane, Sihirdar Vadisi ve Sonsuz Uçurum'u ele geçirdi! Minyonlar ve kuleler, RiotX Arcane için süslendi. Peki ya yeni Arcane temalı yükleme ekranlarını, replikleri ve oyun içi müzikleri fark ettiniz mi? Bu dekorasyonlar 9 Aralık 2021 tarihine kadar oyunda.
  • Caitlyn Görsel ve Sürdürülebilirlik Güncellemesi: Bu yamada Caitlyn'e büyük bir görsel güncelleme getirmenin yanı sıra, Jayce ve Jinx'te de ufak iyileştirmeler yapıyoruz. Gelişim dediğin böyle olur. Ayrıntılar yazımızın sonraki bölümlerinde.

Harita hedefi ödülleri

"Harita hedefi ödülleri, katletme ödüllerine ek olarak kaybeden takımlara oyunu çevirmeleri için bir fırsat daha sunuyor. Bir takım yeteri kadar geriye düştüğünde, alınan harita hedefleri ilave altın kazandırıyor. 

Bunları almak zor olsa da imkânsız değil! Tabii kazanan takımın çabalarının boşa gitmesini istemiyoruz, dolayısıyla kaybeden takımlar altın farkını kapatmak için birden fazla hedefi ele geçirmek zorunda kalacak; çünkü tek bir ödül çok fazla altın kazandırmayacak. 

Rakibin hata yapmasını beklemek yerine, harita hedefi ödüllerinin sunduğu dâhiyane stratejileri kullanarak gidişatı tersine çevirebilmenizi istiyoruz.

Harita hedefi ödülleri yalnızca bir takım yeterince geriye düştüğünde etkinleşir ve ödüllü hedefler her iki takım için de mini haritada işaretlenir. Eğer gerideki takım etkin ödülü olan bir hedefi alırsa, takımın tüm üyeleri hedef ödülü altını kazanır."




 "Hedef ödülleri arka planda dört etmene göre hesaplanır: XP farkı, altın farkı, ejder farkı ve kule farkı. Etkinleştiklerinde, gerideki takımın her bir harita hedefinin başına bir ödül konur. Harita hedefi ödülleri beş takım üyesine eşit bölüştürülecek şekilde şöyle başlar. "

BARON VE KADİM EJDERHA 500 Altın
EJDERLER VE VADİ'NİN ALAMETİ 500 Altın
DIŞ KULE 250 Altın
İÇ KULE 400 Altın
ÜS KULESİ 400 Altın



 " Kaybeden takım daha da geriye düştükçe bu taban miktarlar fazladan %60'a kadar artabilir. Her bir hedefin ödülü Tab tuşuyla açılan menüde kaybeden takımın harita hedefi simgelerinin altında görülebilir. "

Mavi takım geride; bir hedefi ele geçirdikten sonra kazanacağı ilave altın, her bir hedefin simgesinin altında gösteriliyor.

  "Harita hedefi ödülleri bir takım, belirlenen eşiğin gerisine düştükten 15 saniye sonra etkinleşir ve eşiği aştıktan 15 saniye sonra devre dışı kalır. Bu devre dışı kalma süresi, kaybeden takım hedef ödülüyle çatışmadaysa uzar. "

 ORMAN DEĞİŞİKLİKLERİ

 Sihirdar Vadisi'ne yepyeni güçlendirmelere, ruhlara ve yüzey şekli etkilerine dahip iki yeni ejder getiriyoruz. Kimya Vadisi ve Hextech Vadisi çıkma ihtimalleri, yalnızca 11.23 Yaması boyunca geçici olarak iki katına çıkarılacak. Böylece Sezon Öncesi Dönem'de yeni harita değişikliklerini ve ejder ruhlarını daha sık deneyebileceksiniz. 



KİMYA EJDERİ

 Kimya Ejderi sıra dışı stratejiler kullanmak, hesaplanmış riskler almak ve en ufak avantajlar için bile savaşmaktan ibarettir. Kimya Ejderi Ruhu, sizi kendinizi riske atmaya ve hayatınızı değerli hamleler için feda etmeye teşvik eder. 

  • KİMYA EJDERİ GÜÇLENDİRMESİ Canları 1-18. seviyelerde sizinkinden 340-1020 fazla olan rakiplere karşı yük başına en fazla %5 İlave Hasar kazandırır.
  • KİMYA EJDERİ RUHU Bir takım Kimya Ejderi Ruhu'nu ele geçirdiğinde, takım üyeleri bir sonraki katledilmelerinin ardından kısa süreliğine hayatta kalır. Şampiyonlar taban canlarının %80'ine + ilave canlarının %50'sine eşdeğer miktarda canla dirilir ve azalarak kaybolacak şekilde %75/30 Hareket Hızı (yakın dövüşçü/menzilli) kazanır. Dirilen şampiyonların aldığı hasar %40, verdiği hasar %33 azalır. Ayrıca başlangıçtaki canlarının her 0,25 saniye artan yüzdelik bir bölümüne eşdeğer miktarda hasar alırlar. 
Kimya Ejderi Ruhu'nun bu yaz gelen Ulti Büyü Kitabı'ndaki Mahvolmuş Ejder güçlendirmesine benzediğini fark etmiş olabilirsiniz; çünkü öyle!
  • KİMYA VADİSİ Ormandaki dört noktada içindeki şampiyonlara kamuflaj etkisi kazandıran gaz bölgeleri ortaya çıkar. Bölgenin içindeki şampiyonlar, mevcut canları kendilerinden daha yüksek olan rakiplere en fazla %10 daha fazla hasar verir. Rakibin canı, saldırganın seviyesine bağlı olarak ondan 34-1020 daha azsa azami hasara ulaşılır.
  • KAMUFLAJ Kamuflaja bürünen rakipler normal görüş totemlerince açığa çıkarılamaz; ancak kontrol totemleri, keşif çiçekleri ve görünmez rakipleri açığa çıkaran diğer etkiler tarafından açığa çıkarılabilir. Ayrıca rakipler yakınınızda duruyorsa da açığa çıkar.




hextech EJDERİ

 Hextech Ejderi haritayı kontrol etmek, rakiplerinize kanatlardan saldırmak ve rakip takımı muhteşem bir kombo için köşeye sıkıştırmaktan ibarettir. Hextech Ejderi Ruhu, rakipleri yavaşlatarak takım savaşlarını kontrol etmenizi ve kaçanları kovalamanızı sağlayan özel bir yıldırım saldırı kazandırır. 

  • HEXTECH EJDERİ GÜÇLENDİRMESİ Yük başına 5 Yetenek Hızı ve %5 Saldırı Hızı sağlar.
  • HEXTECH EJDERİ RUHU Bir takım, Hextech Ejderi Ruhu'nu ele geçirdiğinde şampiyonların bir sonraki normal saldırısı veya yeteneği 1-18. seviyelerde 25-75 Gerçek Hasar veren, fazladan 3 hedefe seken ve rakipleri 2 saniyeliğine %45/35 (yakın dövüşçü/menzilli) (1000 İlave Can başına +%5, 100 YG başına +%1, 100 İlave SG başına +%3) yavaşlatan bir zincirleme yıldırım kazanır (8 saniye bekleme süresi).
  • HEXTECH VADİSİ Haritada hex-geçit çiftleri ortaya çıkar ve şampiyonlar bu geçitleri kullanarak haritada hızlıca seyahat edebilir. Hex-geçitler hareketsiz bırakma etkileri veya hasarla engellenebilen kısa bir yoğunlaşmanın ardından etkinleşir. Her bir hex-geçit çiftinin, şampiyon başına 30 saniyelik bireysel bir bekleme süresi vardır.



BULUT EJDERİ

 "Bulut Ejderi güçlendirmesi, epey kuvvetli olmasına rağmen bu yıl pek ilgi görmedi. Bunu ayarlamak zordu; çünkü etkili bir ödül olabilmesi için güçlendirmenin çok fazla ulti hızı sağlaması ve bu miktarın oyunun gidişatını baştan aşağı değiştirmemesi gerekiyordu. 

Dolayısıyla bazı değişikliklere gidiyoruz. Rüzgâr gibi koşun! (Bulut Ejderi Ruhu ve Bulut Vadisi değişmedi.)"


YAMPİRİ YENGEÇ

 "İlk Yampiri Yengeç oyunun erken safhalarının sonucunu belirlemede fazla etkiliydi. Dolayısıyla sağladığı XP'yi azaltarak onu daha önemsiz hale getiriyoruz. 

Artık yengeç daha narin (ve daha minik) olduğundan, sizin ya da rakibinizin onu yenmesi kolaylaşacak. Böylece taraflar daha hızlı şekilde güvenli bölgelere dönebilecek."

BEBEK HATASI İlk Yampiri Yengeç artık %35 daha az cana sahip, %80 daha az XP veriyor ve değerinin düştüğü belli olsun diye cüsse olarak da daha küçük. (Not: %80 azalan XP'si, Avcı pasifinin başlangıç ormancı eşyalarına sağladığı ilave XP'yi etkilemeyecek.)



 YENİ EŞYALAR

(Çok fazlalar, topluca ekleyip bağlantılıyoruz efenim, evet, üşendik.) 

 Geçen yıl Sezon Öncesi Dönem'de yaptığımız eşya sistemi güncellemesinden beri anlamlı seçenekleri olmayan büyücüler, tanklar, eli ağırlar ve suikastçılar için bazı yeni eşyalar ekliyoruz. 


ulti büyü kitabı

 "Ulti Büyü Kitabı bazı değişikliklerle birlikte geri döndü! Hatırlatmaya ihtiyacınız varsa, orijinal kuralları burada bulabilirsiniz."


Ulternatif Sihirdar Büyülerine birkaç yeni ulti, şampiyon seçimi yasaklamaları, ormancılar için yeni Otomatik Çarp özelliği ve yeni Kimya ve Hextech Ejderleriyle özel etkileşimler ekledik! Ulti Büyü Kitabı çıktığında tüm Sezon Öncesi Dönem değişikliklerini içerecek (harita hedefi ödülleri hariç) ve 18 Kasım 2021'den 10 Ocak 2022'ye kadar oyunda olacak. 

YENİ ULTERNATİF SİHİRDAR BÜYÜLERİ 

Akali

Blitzcrank

Caitlyn

Camille

Dr. Mundo

Evelynn

Jinx

Kindred

Orianna

Seraphine

Urgot

Vex

Vi

Viktor

Xin Zhao

 

KALDIRILAN ULTERNATİF SİHİRDAR BÜYÜLERİ 

Malphite

ULTERNATİF SİHİRDAR BÜYÜLERİ DENGE AYARLAMALARI

 Genel bir not olarak 11.14 Yaması'ndan (Ulti Büyü Kitabı'nın geldiği son yama) beri şampiyon ultilerinde gidilen tüm değişiklikler, bu moddaki Ulternatif versiyonlarına da uygulandı. Tek istisna Ashe'in R'sinin sağladığı ilave yetenek hızının azalması. 

Ashe

  • R'nin İlave Yetenek Hızı 35 ⇒ 20

OTOMATİK ÇARP

"Ormancılar yaşadı! Ormancıların bu modda Çarp dışında başka bir sihirdar büyüsü seçebilmesi için Otomatik Çarp adlı yeni bir özellik getiriyoruz."

Ormancılar şampiyon seçimi sırasında geçici bir Ulternatif Sihirdar Büyüsü yerine, Otomatik Çarp'ı seçecek. Otomatik Çarp, oyun başında seçeceğini ultiyle değiştirilecek ve size yine Otomatik Çarp adlı bir güçlendirme kazandıracak. 

  • OTOMATİK ÇARP GÜÇLENDİRMESİ Destansı canavarlara, Yampiri Yengeçlere veya ormanınızdaki güçlendirme canavarlarına karşı savaşırken Otomatik Çarp canavarın canı normal Çarp'ın ona son vuruş yapacağı eşiği düştüğünde otomatik olarak onu infaz edecek.

 Ayrıca ormancıların yalnızca Ulti Büyü Kitabı'nda alınabileceği Obsidiyen Kılıç adlı yeni bir başlangıç eşyası getiriyoruz. Diğer iki ormancı eşyasıyla aynı niteliklere sahip; fakat Otomatik Çarp için özel bir tamamlanma kriteri var ve Donduran ya da Cüretli Çarp'ın şampiyonlara karşı etkilerini içermiyor (çünkü bir şampiyona Otomatik Çarp atmak mümkün değil). 

  • Obsidiyen Kılıç - NİTELİKLER VE ETKİLER Dolukılıcı ve Közbıçak'la aynı niteliklere sahip.
  • Obsidiyen Kılıç - OTOMATİK YOL (PASİF) Otomatik Çarp'ı 5 defa kullanmak bu eşyayı tüketerek eşyanın tüm etkilerini kalıcı olarak kazandır ve Otomatik Çarp'ın eşiğini ve hasarını 900'e çıkarır.
 Son olarak Ivern'ün Otomatik Çarp'ı biraz farklı işliyor; çünkü o Ivern. 
  • ÖZGÜRLÜĞÜN TADINI ÇIKAR, DOSTUM Ivern Otomatik Çarp aldığında onu Pasif - Ormanın Dostu etkisinin fundalık süresini aşmak için kullanamıyor. Fakat geçerli bir orman kampını özgür bırakmak (destansı canavarlar, Yampiri Yengeçler veya ormanındaki güçlendirme canavarları) Otomatik Çarp'ı tetikleyerek onu iyileştiriyor ve normal Çarp'ın sağlayacağı yükü başlangıç orman eşyasına ekliyor.


EJDERLER VE YÜZEY ŞEKİLLERİ

 "Bu modda ortaya çıkan ejderler sadece yeni Hextech ve Kimya Ejderleri! Ulti Büyü Kitabı'nda bunlardan birini kestiğinizde takımınız bir Afet'in Yankıları yükü kazanacak." 

  • AFET'İN YANKILARI Rakip kulelere yönelik saldırılarınız Afet'in Yankıları etkisi uygulayarak her saniye onlara canlarının %0,3'üne eşdeğer miktarda hasar verecek.



CAITLYN, JAYCE VE JINX GÜNCELLEMELERİ

"Caitlyn'in gelecekteki görsel, kostüm ve genel gelişimini tutarlı hale getirmek için Piltover Şerifi'ne bir Görsel ve Sürdürülebilirlik Güncellemesi getirdik! Caitlyn ve sekiz kostümünün hepsinin oyun içi modelleri, seslendirmeleri, ses efektleri ve görsel efektleri modernleştirildi. Ayrıca tüm açılış görselleri güncellendi, bazıları yeniden tasarlandı.

Ayrıca Jayce ve Jinx de netlik ve temayla ilgili amaçlarımız doğrultusunda modernleştirildi."

Caitlyn Görsel ve Sürdürülebilirlik Güncellemesi

"Görsel ve Sürdürülebilirlik Güncellemesi sırasında Caitlyn'in Tam Kafadan atışlarını yetenek yerine güçlendirilmiş saldırı olarak kodladık. Bu, Tam Kafadan atışları artık normal saldırı zamanlamasını kullandığı için Caitlyn'in normal saldırıları bekleme süresinde olduğunda bazen Tam Kafadan atışı yapabildiği durumları ortadan kaldırdı. Onu istemeden zayıflatmamak için Caitlyn'in performansını özellikle de yüksek beceri düzeylerinde yakından takip ediyoruz."

Aşağıda listelediğimiz değişiklikler temel, Arcade, Arcade Prestij Serisi, Kelle Avcısı, Ay İfriti, Aynasız, Havuz Partisi ve Safarici Caitlyn için geçerli. Bu kostümlerin görsel efektleri, ses efektleri, açılış görselleri ve oyun içi modelleri çeşitli ölçülerde güncellendi. 

  • SESLENDİRME Caitlyn'in temel görünümü ve tüm kostümlerindeki seslendirmeleri yenilendi.
  • NORMAL SALDIRI Tüfeğini doldururken fırlayan bir mermi kovanı eklendi.
  • PASİF - TAM KAFADAN "Pasif hazır" ses efekti, daha çok hextech hissiyatına sahip olacak şekilde güncellendi. Caitlyn'in Tam Kafadan atışı kullanıma hazır olduğunda oynatılan bir ses efekti eklendi.
  • Q - PILTOVER SİLAHI Yeni örgüler ve parçacıklar, hextech görünümüne sahip olacak şekilde tasarlandı. İlk vuruşun isabet halindeki ses efektleri artık sonraki isabetlere kıyasla daha sert.
  • W - YORDLE KAPANI Kapanlara ve etkinleşme görsel efektlerine bir gösterge eklendi. Kapanların ses efektleri yeni animasyon sürelerine uyumlu hale getirildi.
  • E - 90 KALİBRELİK AĞ Yeni menzil göstergesi eklendi. İsabetlerin ses efektleri artık daha sert.
  • R - SON KOZ Yeni lazer ve hextech görselleri eklendi. İsabet ses efektleri artık daha sert ve ilave hextech unsurlarına sahip.
Jayce'in Görsel ve Ses Efektleri

 Bu güncellemeler temel ve Kazanova Jayce için geçerli (seslendirme hariç). Kazanova, Karanlık Güç, Metal Zırhlı, Parlak Çekiç ve Direnişçi Jayce'in görsel efektleri ve oyun içi modelleri çeşitli ölçülerde güncellendi.
 
  • SESLENDİRME Temel Jayce'in replikleri daha net ve kaliteli olacak şekilde yeniden düzenlendi.
  • NORMAL SALDIRI Artık menzilli ve yakın dövüşçü hallerinin farklı atışları ve isabet efektleri var. Yeni bir kritik vuruş görsel efekti eklendi.
  • PASİF - HEXTECH KAPASİTÖR Görseller sadeleştirildi ve netleştirildi.
  • Q (MERKÜR ÇEKİCİ) - GÖKLERE! Görseller modernleştirildi. Etki alanının boyutu netleştirildi.
  • Q (MERKÜR TOPU) - ŞOK PATLAMASI Yeni atışlar ve patlamalar eklendi. Atışlar güçlendirildiğinde yeni bir patlama efekti eklendi.
  • W (MERKÜR ÇEKİCİ) - ŞİMŞEK SAHASI Görseller modernleştirildi ve etki alanı belirginleştirildi. Efektler hasar seviyesine uygun olacak şekilde sadeleştirildi.
  • W (MERKÜR TOPU) - HİPER YÜK Efektler sadeleştirildi.
  • E (MERKÜR ÇEKİCİ) - GÜRLEYEN DARBE Görseller modernleştirildi, geri savurma etkisinin yönü belirginleştirildi.
  • E (MERKÜR TOPU) - HIZLANDIRMA GEÇİDİ Görseller modernleştirildi.
  • DÖNÜŞ Yeni ses efekti eklendi.
Jinx'in Görsel ve Ses Efektleri

 "Bu güncellemeler temel, Oyuncak Ustası, Suç Şehri, Gönül Avcısı, Havai Fişek, Uzay Serüveni ve Zombi Avcısı Jinx için geçerli. Suç Şehri, Havai Fişek ve Zombi Avcısı Jinx'in oyun içi modelleri çeşitli ölçülerde temizlendi. 
NORMAL SALDIRI Makineli atışlarına parıltılar eklendi. Yeni roket izleri ve patlamalar eklendi."

  • W - Cızzt! Zemin görselleri, atış ve isabet görsel efektleri modernleştirildi.
  • E - Patlangaç! Görselleri modernleştirildi.
  • R - Manyak Güçlü Ölüm Roketi! Yeni atış ve patlama efekti eklendi. Roket animasyonları hız artışını öne çıkarak şekilde modernleştirildi.
  • DÖNÜŞ Yeni ses efekti eklendi.


GENEL SOHBET

 "11.21 Yaması'nda genel sohbeti bazı sunucularda devre dışı bırakmıştık. Aldığımız ilk sonuçlardan yola çıkarak özelliği devre dışı bırakmaya devam edeceğiz; fakat yeni sunucular eklemeyeceğiz. Daha sonra, paylaşacak küresel güncellemelerimiz yoksa sunucu özelindeki değişiklikleri etkilenen sunuculara bildireceğiz."

SEZON SONU ÖDÜLLERİ

 Dereceli Sihirdar Vadisi'nin ve takdir sisteminin sezon sonu ödülleri bu yamada dağıtılmaya başlayacak ve 16 Aralık'a kadar tamamlanacak (Riot sunucuları ve Garena için geçerli). Clash'in sezon sonu ödülleri bu yamada dağıtılmaya başlayacak ve 16 Aralık'a kadar tamamlanacak (Riot sunucuları için geçerli). Tencent, dereceli ve Clash ödüllerini Çin'deki oyunculara 11.24 Yaması sırasında dağıtacak. Ayrıntılı bilgi için destek sayfamızı ziyaret edin! 

IXTAL CLASH'İ
 Ixtal temalı Clash'in birinci hafta sonu için takım kurma aşaması 15 Kasım'da başlayacak ve turnuva 20-21 Kasım'da gerçekleşecek. İkinci hafta sonunun takım kurma aşaması 29 Kasım'da başlayacak ve turnuva 4-5 Aralık'ta gerçekleşecek.

Ixtal Clash'i normal Clash sezonunun bir parçası değil. Hâlâ Ixtal ödüllerini kazanabileceksiniz ama Clash ZP yolunuz etkilenmeyecek. 

GİDERİLEN HATALAR VE YAŞAM KALİTESİ DEĞİŞİKLİKLERİ

Ganimetlerin Çıkma İhtimalleri

 Artık çok yakında ganimetlerin çıkma ihtimallerini LoL İstemcisi'ndeki Mağaza'da görebileceksiniz! Mevcut Hextech Zanaatkârlığı SSS sayfasının yanı sıra doğrudan istemciden görebileceğiniz ihtimaller sayesinde, bir içerik almadan önce daha fazla bilgilendirilmiş olacaksınız.

Ganimetlerin çıkma ihtimalleri, tüm dünyada 11.23 Yaması'nın çıkışını takip eden günlerde istemciye getirilecek. Bazı bölgelerde ganimetler hakkında ek yasalar olduğu için özellik söz konusu bölgelere biraz daha geç gelebilir. 

İpucu Sayaçları

  •  Bazı eşya ve rün ipuçlarına nitelik sayaçları eklendi. Böylece oyuncular karşılaşma boyunca ne kadar katkıda bulunduklarını daha rahat takip edebilecek. 

Eşyalar

  • KANASUSAMIŞ Artık Kan Bariyeri'nin engellediği hasarı gösteriyor.
  • GARGOYL TAŞZIRHI Artık Anıt'ın engellediği hasarı gösteriyor.
  • MUHAFIZIN BOYNUZU (ARAM) Artık pasifin engellediği hasarı gösteriyor.
  • DOMINIK EFENDİ'NİN HÜRMETLERİ Artık Dev Katili'nin ilave hasarını gösteriyor.
  • BOMBARDIMAN TOPU Artık faydalanılan menzil ilavesini gösteriyor.
  • RUH GÖMLEĞİ Artık Sınırsız Zindelik'in ilave iyileştirmesini ve kalkanını gösteriyor.
  • FIRTINABİÇEN Artık Felç'in yavaşlattığı şampiyonları gösteriyor.
Rünler
  • ARTÇI ŞOK Artık önlenen hasarı gösteriyor.

Giderilen Hatalar

"Temel Fizz'in replikleri daha net ve kaliteli olacak şekilde yeniden düzenlendi.
Twitch'in E - Bulaştır yeteneğinin ses efektleri, temel ve Gölge Adım kostümlerinde düzeltildi."

  • Ulti Büyü Kitabı'nda bir Ulternatif Sihirdar Büyüsü seçtikten sonra "Onayla" düğmesine tıkladığınızda artık bir ses oynatılıyor.
  • Fiddlesticks R - Karga Sürüsü için yoğunlaşırken Pasif - Zararsız Korkuluk yeteneğiyle bir korkuluk yerleştirdiğinde ultisinin ses efektleri artık duraksamıyor.
  • Zed'in birden fazla kostümü Q - Keskin Shuriken yeteneğinin shuriken'lerinin hepsinin isabet ses efektleri artık hepsi aynı hedefe isabet etse bile oynatılacak şekilde düzeltildi.
  • Graves'in normal saldırısıyla minyonların engellediği bir şampiyonu hedef alsa bile, Ayağı Çabuk'un iyileştirmesinden eksiksiz faydalanmasına yol açan hata giderildi.
  • Dominik Efendi'nin Hürmetleri'nin Dev Katili pasifi artık yapılara, canavarlara ve minyonlara karşı çalışmıyor.
  • Vi'ın Q - Duvar Delen yeteneğinin tuş basıldıktan biraz sonra kullanılmasına yol açan hata giderildi.
  • Tryndamere'in R - Ölümsüz Hiddet sırasında Kindred'ın R - Kuzunun Şefkati yeteneğiyle iyileştirildikten sonra infaz edilebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Kai'Sa Q - Icathia Yaylımı yeteneğini öğrenmediyse, şampiyonun R - Ölümcül Dürtü yeteneğiyle işaretli rakiplere atılamamasına yol açan hata giderildi.
  • Volibear Q - Şimşek Darbesi sırasında R - Fırtınaçağıran yeteneğini kullandıysa bir sonraki saldırısının hedefi sersemletmemesine yol açan hata giderildi.
  • Lee Sin normal saldırı sırasında Q - Titreşim Darbesi veya E - Sakatla yeteneğini kullandıysa, Pasif - Artçı Rüzgâr yeteneğinin etkinleşmemesine yol açan hata giderildi.
  • Kayn'in mevcut dönüşüm durumu artık oyuncu kendi portresine tıkladığında takım sohbetinde gösteriliyor.
  • Yorick'in E - Sisin Matemi yeteneğinin ipucu artık YG oranını gösteriyor.
  • Vi'ın Q - Duvar Delen yeteneğinin atılmasının ses efekti düzeltildi.
  • Galio'nun taşa dönüştüğü katledilme animasyonu düzeltildi.
Kaynağın tamamına ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bir sonraki içerikte görüşmek üzere, hoşçakalınız ❤️

Hiç yorum yok